Tommy Bernes

Twin Oaks Pictures

47 posts in this topic

Hello!

As i Am currently a flight student at Hillsboro Aviation in Oregon, i thought it would be cool to take a trip down to Twin Oaks and see how that field really is! And what a charming little strip, loved it! And great job ORBX on the scenery, looks just like it in the sim!

This post is in Norwegian originally, havent got time to translate it, but i guess its the pictures that matters in the end!

Enjoy!

Når eg endelig hadde kommet frem etter stort sett flate veier hele veien, er det flott å avslutte med en bratt bakke, hurra!

Posted Image

Twin Oaks, bane 20

Posted Image

Et lite Overview!

Posted Image

En virkelig flott Beaver som desverre eller heldigvis står mere enn den flyr. Beaveren på flottører var mye større enn hva eg hadde trodd.

Posted Image

Synes ORBX gjorde en god jobb med å lage sceneryet, det lignet veldig!

Posted Image

En flott metallic Cessna!

Posted Image

Posted Image

En Vans RV av et eller annet slag.

Posted Image

Posted Image

De har en liten Skycatcher som står fast på Twin Oaks

Posted Image

Vanndråper er fint med 100-400, de blir liksom så store!

Posted Image

Posted Image

Liker å bare tusle rundt på sånne små striper og ta inn atmosfæren og prate med folk, snakka med en eldre kar som eide en bonanza, mulig eg får vere med å fly denne en gang.

Posted Image

Posted Image

Gamle skjønnheter!

Posted Image

En annen bebygger på Twin Oaks, en Cessna 210

Posted Image

En Vans RV-9 2009 modell kom imot meg.

Posted Image

Posted Image

Tom, som han hette, kom igjen med Bonanzaen sin

Posted Image

Herlig fly!

Posted Image

Posted Image

Mooney er ikke så veldig stor, men Beaver er mye større

Posted Image

Posted Image

Mmmm

Posted Image

Veldig flott syn!

Posted Image

Posted Image

Liker blanke spinnere

Posted Image

Sjekka opp hvor gammelt dette flyet var, og det ble bygd i 1941!

Posted Image

Tilbake til den fargerike Rv'en

Posted Image

Posted Image